Ամփոփիչ հաշվետություն

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

Բնագիտություն

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը` հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Ինձ համար ավելի հետաքրքիր թեման << Բակտրիաների դերը բնության մեջ>> թեման էր: Հեշտ թեման <<Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը>> թեման էր: Դժվար էր <<Կլիման, նրա հիմնական տիպերը>> թեման:

Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապեր

Բակտերիաների դերը բնության մեջ

Հողը և կենդանի օրգանիզմները

Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը

Կենդանի օրգանիզմներին բնորոշ հատկությունները

Կենսոլորտ և նրա բաղադրիչները

Մթնոլորտի պահպանությունը և մարդու առողջությունը

Եղանակ, դրա տիպերը, եղանակի կանխատեսումը

Կլիմա: Կլիմայի հիմնական տիպերը

Զատկածեսը իմ ընտանիքում

Ուսումնական գարուն

Մթնոլորտի խոնավությունը: Մառախուղ և ամպեր

Քամի: Քամու տեսակները

Մթնոլորտի տաքացումը

Մթնոլորտի կազմն և կառուցվածքը

Ջրոլորտի պահպանությունը: Քաղցրահամ ջրի հիմնախնդիրը

Սառցադաշտեր

Ճահիճների առաջացումը: Ճահիճների դերը մարդու կյանքում

Լճեր և ջրամբարներ

Գետեր

Ջրոլորտ, ջուրը բնության մեջ: Ջրի հատկությունները

Համաշխարհային օվկիանոս, դրա մասերը

Ուսումնական ձմեռ բնագիտություն առարկայից

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

Մասնակցել եմ <<Ուսումական գարուն>> և <<Ուսումնական ձմեռ>> նախագծերին: Ամենահաջողվածը <<Ուսումնական ձմեռ>> նախագիծն է:

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Ես սովորել եմ, որ պետք է ջուրը խնայողաբար օգտագործել: Պետք է մաքուր պահենք մեր բնությունը, չաղտոտենք գետերը, լճերը, շրջապատը:

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Մասնակցել եմ գրեթե բոլոր ֆլեշմոբներին:

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում:

Ձեռքի ափի մեջ դնում ենք սառույց, մեկ րոպեից վրան ավելացնում ենք աղ, սեղմում ենք սառույցը և զգում ենք, որ ձեռքը կածես այրվում է:

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

Ես ինձ գնահատում եմ 9 միավոր:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *